MO15 | MO15-1 kampioen, de 6e overwinning op rij!

FC Rijnvogels MO15-1 – DoCoS MO15-2 14-0

Met nog één wedstrijd tegen Quick Boys te gaan, zijn we kampioen van de eerste fase. Wat een geweldig resultaat van ons meidenteam MO15-1.

Om 08:15 verzamelden we voor de thuiswedstrijd tegen DoCoS, die redelijk onderaan de competitie staat. Lekker vroeg, zodat we als eerste de dauw van veld 1 konden spelen. De trainers probeerden ons wakker te praten en namen de opstelling en belangrijke punten door. Iets over het veld goed breed houden en als team steeds meelopen bij aanval en verdediging. Eerst maar de warming-up dat werkt voor ons beter op de vroege ochtend.

Isa Bos, rechtsbuiten, was deze wedstrijd de aanvoerder. Ze kletste even met de scheids en de wedstrijd ging precies om 09:00 van start. Na 10 minuten scoorde Geerte het eerste doelpunt. In de eerste helft verdedigde de keeper van DoCoS hun goal erg goed. Wij hadden ontzettend veel kansen maar de bal wilde er maar niet in. De keeper leek wel een magneet en wij schoten behoorlijk over, waardoor we met 4-0 de rust ingingen. Daarna ging het beter. We kregen van de trainers veel complimenten over het goed overspelen en slim doorlopen. Nog een tandje erbij en we sloten de wedstrijd af met de eindstand van 14-0. We staan nu op 89 goals uit 6 wedstrijden. Trots op ons team.

Op woensdag 23 oktober (19:00) spelen we thuis een oefenwedstrijd tegen Quick Boys MO15-2. Op zaterdag om 10:00 de laatste competitiewedstrijd uit tegen Quick Boys MO15-4. Kom je ons weer aanmoedigen.

Een keer proeftrainen? Dat kan! We zoeken nog meiden voor het komende seizoen. Ons team traint op dinsdag en donderdag om 18:30. Bel of app de trainers op 06-20016947 of 06-20364474

21/10/2024

Alle wedstrijdverslagen van MO15-1